09.08.2008 Som man bäddar får man ligga..

Annso hookade mig idag angående något jag trodde jag skulle komma undan med att slippa berätta. Smyga lite med sådär. Men det går ju inte alltid riktigt som man tänkt sig eftersom släktet Svensson/Engkvist verkar vara en stor skvallerblaska. Ha ha ha. Som man bäddar får man ju dock ligga så jag får väl skylla mig själv. Men vafan. Det man inte kommer ihåg har faktsikt aldrig hänt. Även om det finns vittnen. Bara så ni vet. Men eftersom Annso redan är halvt ingift på björns sida så lägger jag locket på och lämnar walk over. Det får räcka så mina vänner. ;-)


Kommentarer
Postat av: annso

Haha, du ska inte få komma undan med nått om inte jag får det!!! Mohahahaha

Postat av: terese

Hmm... har inte riktigt heller fått klarhet i vad som hände.. men skitsamma ni gjorde succé iaf=)

2008-08-10 @ 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback