10.08.2008 Det blir fel, slår bakut..

"Hon sa: "Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll
Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll
Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt
Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort som dom har tänkt
För jag vill aldrig bli en sån, så har jag lärt mig det igen
Det kanske passar nån, men inte mig och inte än"



Copyright © Kenneth Markström  
   
Det blev inget Lasse igårkväll. Vädret och tröttheten talade sitt språk och jag drog istället på Winnerbäcks dvd from 2005 som något budgetsubstitut. Dock har jag precis bokat biljetter till hans spelning på Strömsholms slott på onsdag. Och jumer jag tänker på det ju bättre känns det att slippas trängas med 18tusen fjortisar på Zinkensdam. Jag måste säga att jag saknar dom små gemytligt hemtrevliga spelningarna på tonhallen i Sundsvall. Där om någonstans kom han till sin rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback