02.12.2008 Imorgon drar vi.

Så där ja. Väskan är packad, jag är förväntansfull men i resten av familjen lyser entusiasmen med sin frånvaro. Mysen springer omkring och jamar anklagande och Lilleman hävdar bestämt att jag har glöm något..



Det blev ingen Linnéa idag heller. Skit också. Men jag var tvungen att styra upp annat ikväll. Körde dock ett eget intervallpass tidigare idag och det satt där det skulle. Fremhundringar blev det och snabbt skulle det tydligen gå också.
I näst sista intervallen åkte pulsen upp på 192 och det blev frunktansvärt jobbigt. Så jobbigt att jag fick sänka tempot på den sista. Härligt jobbigt.



Nej. Nu är det bara dammsugningen kvar innan kvällen är över för min del. och imorgon drar vi ut på nya äventyr.

Kommentarer
Postat av: saran

var gör du av katterna när du drar iväg?

Postat av: saran

var gör du av katterna när du drar iväg?

2008-12-02 @ 21:04:36
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: annso

Ha det så trevligt! =D

2008-12-02 @ 22:57:35
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback