22.12.2008 Tankad, packad och klar..

Förkyld, packad, stressad och klar för att ta med mig djuren och åka upp till norrland några dagar för julfirande. Först tänkte jag att det kunde sitta fint med några träningsfria dagar över jul. Men i smyg har jag löparkläderna nedpackade i väntan på att förkylningen ska släppa. Nästa söndag är jag iallafall frisk. Det vet jag.

Tänkte bara önska er alla en god jul. Eller glad ledighet iallafall. Snart är det nytt år. Och med det en massa spännande saker.

Så god jul vänner!

Kommentarer
Postat av: Joel

Gott nytt ar vill jag onska dig fran ett soligt och varmt Argentina :)

2008-12-27 @ 18:07:45
Postat av: Magda

God fortsättning, du löparhjältinna! :)

Postat av: Joel

Det ar val for sent att onska god jul, sa jag far val onska froken ett gott nytt ar istallet :)

2008-12-28 @ 15:48:44
URL: http://joljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback