01.07.2008 Där rök dom..

Idag när jag städade i garderoben hittade jag min gamla älsklingsjeans. Dom låg längst in pga att dom var lite (läs mycket) för små förra året. Tog fram dom i lycka och tänkte -Yes! Provade dom och en känsla av tomhet och nästan lite besvikelse kom över mig. Jag kunde inte ha dom iår heller.  Dom var FÖR STORA.  Dom ska sitta tighta och smärta. Men nu kunde jag inte ens gå omkring med dom för då halkade dom ner i knäväcken. Så mycket för alla sallader man ätit när man inte ens kan ha några kläder man äger.



Bilden ser lite knepig ut..

Blev föresten ingen promenad ikväll då jag slumrade till på soffan istället.

Kommentarer
Postat av: annso

hehe jäkligt nice ju! beundrar din grymma karaktär!

2008-07-01 @ 21:22:31
Postat av: Madde

Jaa..stackars dig...;)

Grattis btw...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback