01.07.2008 En dålig uppfinning..

Från och med idag har jag helt omvärderat ett träningsredskap. Nämligen löpbandet. Vilken skit. Har hela våren bara springut ute med vinden i håret och spring i benen, men idag tänkte jag att det kunde vara kul att testa springa löpband igen för i vintras var det ju helt ok. Men vilken dundermiss. Inklämd i ett litet svettigt rum framför ett fönster som vette ut mot en parkering. Har aldrig sett något så omotiverande i hela mitt liv. Det blev att springa 7km bara för att jag masat mig dit. Men det gör jag inte om i första taget. Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. All ork,lust och motivation som jag haft ute var som bortblåst. Nej det där är inget för mig. Vilket piss.



Nu ska jag ladda om för en skön promenad i skogen istället. Efter den där helvetesfärden kan jag behöva rensa skallen.

 


Kommentarer
Postat av: Richard Larsson

Hamsterband är för hamstrar.

2008-07-01 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback