03.07.2008 Trött..

Idag har varit en tung dag. Sov riktigt kasst igår och imorse körde jag ett misslyckat långpass som slutade på 9km. Fick gå hem pga av värme, yrsel och vattenbrist. Sen blev det att åka in till city och växla in 945kr i småmynt. Fönstershoppade och det är ju rea överallt. Nästa vecka ska jag unna mig nya träningskläder. Har sett massor jag vill ha. Sågockså ett par sandaler som jag ångrar att jag inte köpte. Kanske springer förbi och haffar dom imorgon. Kvällen avslutades med ett helt njutbart spinningpass. Jag älskar det. Jag är så såld.

Nu sitter man här nyduschad och ska försöka komma i säng så snabbt som möjligt. Imorgon är det fullt ös igen. Bara jag får sova lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback