07.07.2008 Det finns inga mål, men det finns sätt att ta sig dit...

Igår var det löpning på schemat igen. Tyvärr var det väldigt stressat då jag hade tvättstugen och skulle iväg och storhandla. Men 11km lyckades jag hinna med. Över till Västertorp, via Hägerstensåsen ner till Telefonplan upp på andra sidan E4an och genom Solberga, tillbaka över Hägerstensåsen och genom Fruängen hem. Allt var på topp. Man kan inte begära mera. Synd på tiden som sagt. Jag är så otoligt less på att vara stressad hela tiden. Jobbet, tröningen och sen allt annat man ska hinna med.
Idag blir det spinning i Västertorpshallen. Ett skönt avbrott i vardagen.
Jag är så less på att alla tar förgivet att man kan och vill stressa bara för att man gör det. Jävla idioter. Jag hatar att stressa. Jag mår dåligt utav att stressa och jag vill allt annat än att stressa. 



286 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback