08.07.2008 en trötthet..

Extremt trött. Så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Inatt vaknade jag vid 03 av att jag hade en nackspär som inte var utav denna värld. Hade nästan kramp i nacken men så går det när lillmys tar upp hela sängen och man får ligga undanskuffad och inträngd i väggen.
Igår blev det Greken. Helvete också, Vilken karakär. Nej nu blir det inget uteätande och ingen sprit förän tidigast efter midnattsloppet. Så det så.  Hann även iväg och köpa en kalender igår. Måste skapa lite ordning i mitt liv. Eller iallafall få lite hjälp på traven med minnet. Spinningpasset igår var ganska omotiverande. En Ulla klagade på att musiken var för hög och jag ville be henne dra åt helvete men det gjorde jag givetvis inte. Får inget riktigt grepp om den här veckan. Idag blir mer som en sorts transportdag och imorgon försöker vi lägga alla bitar på plats.

"Tiden går inte - det är vi som rusar fram genom den stillastående evigheten"



Så fort jag loggade in på summitpost för att hitta någon vacker bild till bloggen kändes allt genast mycket bättre. Kan man bli på annat än bra humör när man ser en sån här bild?
©Joseph Bullough
                                                                                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: julie

Jaså? Så det tycker du ;)

Postat av: Irre

Försöker du bildpeppa inför helgen? Eller hur var det nu.? :P

Ha det bra!

2008-07-08 @ 22:31:42
URL: http://tabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback