11.07.2008 Kvällspromenad..

Skulle ju in till Madde och Ted på Söder i eftermiddags så beslutade mig för att gå in. Mina vandrarkängor behövde ju endå gås in lite mer. Jag gjorde dock en lite missbeömning på sträckan som jag trodde var 5km som i själva verket var 8,5. Hade varit helt ok om det inte hade regnat kraftigt hela vägen. Dessutom höll jag på att blåsa bort på Liljeholmsbron. Hade min nya skaljacka på mig och jag är supernöjd. Den är lätt, vattentät, vindtät, skön och sitter bra - Vad mer kan man önska sig?

Tittade lite på katterna, sen gick vi ut och åt grekisk mat och snackade skit nån timme varpå jag bestämde mig för att ta t-banan hem istället men när jag kom till tanto svängde jag av mot liljeholmen istället. Det skulle kag inte gjort. Har haft så förbannat ont i en muskel ovanför rumpan att jag haltat nästan hela vägen hem och på ren tjurighet tänkte jag inte hoppa på t-banan. Får ta en vilodag imorgon och hoppas det blir bättre. Vet att det är från mitt senaste löppass när jag olyckligt råkade sträcka mig.

Nej nu ska jag häva i mig lite vatten och däcka på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback