14.07.2008 Trött måndag.

Igår ringde Zeppan. Det första ha sa var "-Jag hör dig inte så bra för det är ett gäng Schweiziska grabbar som spelar hög musik här". Han var alltså på Masters of rock i Tjeckien. Det verkar ha varit bra. Känns lite surt faktsikt men det ligger ju lite fel ekonomiskt just nu.
Smällde av ett cykelpass igårkväll. Visserligen bara 2 mil men skulle ju spara på benen som för övrigt känns bättre och bättre nu. Kanske vågar man sig på en liten snäll jogg ikväll, Jo så får det bli. Det var ju några dagar sen sist nu.

Fan va trött jag blir. Jag sitter ju och bara skiver skit. Har egentligen inget vettigt att komma med alls. Sitter på jobbet och lider en lång outhärdlig psykisk lidelse utan slut. Jag hatar mitt jobb. Jag hatar verkligen mitt jobb. Och jag är en klagande fjant. Nu ska jag gå och rycka upp mig. Återkommer med något mer postivt om en liten stund när morgontröttheten har lagt sig.

Nu fick jag föresten ett litet medelande. Nejmen så passande... :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback