15.07.2008 Den halta fålen..

Jag vetefan varför min smärta i höften/skinka/ländryggen vägrar ge sig.  Igår tänkte jag ta mig en soft jogg på 5km men efter 3km började det onda kännas ganska bra. vid 5km fick jag halta hemåt. Väl hemma stretchade jag ut och då blev det genast bättre så jag åkte iväg på spinningen. Hade en konstig känsla av spänningar under hela passet och väntade bara på att det skulle börja göra ont men det kom liksom aldrig.
Imorse när jag vaknade var jag halt igen. Jävla skit. Det började ju med en sträckning men nu vetefan vad som händer. Har i vilket fall ont när jag sitter på jobbet och det kanske har det något med saken att göra.. Blir iaf vila från löpningen resten av veckan. Ska ägna mig åt stretching,yoga,simning och promenad och hoppas att skiten släpper snabbt. Annars är det läge att börja bli nervös...
Ska köra en vecka med Pronaxen och Voltaren gel just in case.
Så nu blir det slappa av ..


Kommentarer
Postat av: Madde

Överansträngd, muskelinflamation...kanske..? Ta det lite lugnare så blir det nog bra ska du se...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback