23.07.2008 I Paulún´s våld..

Gårdagen var helt ok. Tog rundan runt telefonplan och körde intervaller på 500m. Dvs 500m gå - 500m löpa. En mil totalt. Vädret var kanon om än lite väl varmt kanske. Stannade för att stretcha ut höften i höjd med solberga och fick sällskap en stund i gräset av en jättetrevlig kille som var ute och tränade inför Berlin Marathon. Hurtigt minst sagt. Stannade i lekparken utanför huset och körde några chins innan jag kastade mig i duschen, fixade åt katterna, gjorde matlåda och tog en snabbfika. 

Inatt har det varit fullt ös på katterna. Dom har tumlat runt, brottats, klättrat på mig, rivit ner saker osv. Riktiga ligister och inte förän vid tretiden däckade båda i sängen. Förstår inte vad dom får all energi ifrån.

På tal om energi så har jag så när som blivit frälst. Eller ja. Iallafall hittat en väldigt vettig människa. Som säger mycket bra om kost och träning. Läs själv.
http://www.paulun.se


 

Kommentarer
Postat av: Caligula

Shit vad du kör hårt! Ska försöka bli inspirerad och promenera till gymmet! Men det blir nog mest bastu, bubbelbad och vattenrutschbana på badet, haha! =P

Postat av: annso

meh, du sa ju att den andra katten var död?

2008-07-23 @ 16:51:18
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback