12.06.2008

R.I.P Trubblan. Lilla Trouble somnade in inatt. En liten kisse på bara 9mån. Hemskt. Alla tröstkramar till Madde, Ted och Nikkan.
Kramade om Lillmys lite extra igårkväll. Casey ville hellre ligga i fönstret och sova än att kramas..

Veckans träning har bestått av:

Måndag:  90min promenad till Kungens kurva och tillbaka, 30min inlines och 4,4km löpning
Tisdag: 55min intervaller på Crosstrainern, 66min promenad
Onsdag: Simning 30min, inlines 40min och löpning 10km
Idag blir det styrketräning överkropp och inlines.

Har slängt ut annons om Kebnekaise nu på lite olika ställen på nätet. Jag vill verkligen att det blir av! Ingen som vill haka på upp till Kiruna i sommar? Om ingen vill så åker jag själv. Med det hade ju varit kul att ha någon med sig. Jag har så extremt oäventyrliga vänner.
Jag har massor med planer och visioner men känner men bara motarbetad av alla dess tråkmånsar, hösäckar, fegisar. Komigen så kör vi!


Kommentarer
Postat av: Joel

Jag hade gärna följt med, men tyvärr så är jag uppbokad hela sommaren, då jag först ska cykla Treriksröset-Smygehuk för att sedan klättra Mt Blanc. Hoppas du hittar någon som vill följa med, annars kan du få följa till Mt Blanc :)

Postat av: Linda

Attans. Mt Blanc hade varit hur stort som helst. Men med tanke på att mina erfarenheter av dylika saker är = noll så får jag nog drömma vidare för den här gången. Fast viljan är det inget fel på. Men vad hjälper det när man aldrig har hållit i en isyxa..

:-)

2008-06-12 @ 17:29:43
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: annso

När ska du åka?

2008-06-12 @ 17:52:47
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Linda

Annso: Jag är helt öppen för förslag. Har hela sommaren fri.

2008-06-12 @ 18:00:08
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Joel

Linda: fast grejen med Mt Blanc är just det att det inte innebär någon teknisk klättring. Dock ska man ha isyxa som en säkerhetsåtgärd :)



Om inte annat hoppas jag att du hittar någon som gör dig sällskap till Kebne. Var själv där 2005.

2008-06-12 @ 20:07:22
URL: http://joljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback