14.06.2008 Skogsmulle i spöregn..

2tim och 15min vandring ute i skogen blev dagens äventyr. Packade en liten väska med skit bara för att träna på att gå med packning vilket man inte kan få för mycket av. Vi åkte ut till ett ställe som hette "Paradiset" där det fanns ett gäng vandringsleder bl a den som vi tog över tornberget som då skulle vara Stockholms högsta berg.



Här är toppbilden. Jag stod och spanade efter en utsikt som inte riktigt ville infinna sig. Fan jag ser ut som en karl på bilden. Hahaha.

Regnet låg i luften och efter ca halva turen öppnade sig himlen och vi tog skydd under ett paraply. Äger man inga bra regnkläder får man lösa det på annat vis.



När vi nästan var tillbaka till där vi startade var det dags för lunch. En härlig pasta- och skinksallad med keso. Smarrigt. Nu ska jag duscha och sen bär det av till jobbet.
Härligt att få komma ut i naturen lite trots det inte allt för roliga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback