24.06.2008 Konsten att lämna bort det man älskar..

Imorse åkte jag till Bagarmossens djursjukhus och lämnade av Lillmys. Today is the day. Kastreringsdagen. Hoppas bara allt går bra. Men veterinären verkade bra så det är bara att hålla tummarna för att narkosen ska flyta på utan problem. Hämtar honom vid 15 rycket efter jobbet. Min lilla Lillmys.
Jag har föresten en helt bisarr träningsverk i rumpan idag. Herrejävlar vad dumt av mig att inte stretcha efter inlinesen igår. Men vissa straffar gud med detsamma. Ska tänka på det i framtiden. Träningsverk är ett jävligt onödigt inslag i vardagen.
Nej nu blir det att fortsätta gräva ner sig i boken  "Möta motstånd" av Thomas Fogdö och Johan Plate.



Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hälsa Lillmys från mig...

Postat av: Magda

Hmm... hoppas det gick bra!

(Och jag undrar vad MIN Lillmys skulle säga om jag föreslog kastration... :D)

2008-06-25 @ 20:16:25
URL: http://www.welldyermaker.blogspot.com
Postat av: saran

sövde de honom för en kastrering? så onödigt.. lugnande och lokalbedövning räcker gott och väl.

2008-06-28 @ 20:18:50
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback