25.06.2008 ...

Då sprider sig sakta lugnet i den Perssonska lägenheten. Lyllmys mår som en prins. Igår när vi kom hem från djursjukhuset var han helt full av överskottsenergi och lekte hela kvällen. Idag är han precis lika glad och busig som vanligt. Såret ser jättefint ut och det verkar läka bra. Skönt. Så slipper man oroa sig för det. Igår blev det 10km löpning i halvstorm. Nästan så man blåste bort. Idag var det först tänkt att det skulle bli vila men pga av lite dåligt samvete drog jag av 12km på inlinesen. 12km känns ganska bra i benen kan man säga. Ökar på lite i taget så man inte tar ut sig för mycket i början. Jag har ju bara åkt några gånger än så länge. Åkte ner och runt långbro 2 varv. Det äckligaste är dock hur totalt dyblöt man blir om fötterna. Inte nått jävla andasmaterial det där inte...Ja ni ser ju själva..




Nej nu är potatisen på kokning inför morgondagens lunchbox, jag är nyduschad, katterna ligger i fönstret och sover och denna kväll lider mot sitt slut. Iallafall för mig.
Go`natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback