26.06.2008 Vad fan händer?

Jag har stött på en liten motgång. Eller ja. Har väl mest börjat känna en liten svag lukt av motgången, och det lukktar inte gott. Men på måndag faller dommen. Förhoppningvis har det bara varit inbillning. Jag siktar dock redan nu in mig på att göra allt som står i min makt för att motarbeta en eventuell motgång.
Så helvete heller att det är en motgång.
Jag är ju tjejen med flyt. Eller snarare är jag grymt bra på att vända motgångar till framgångar.
Och det mina vänner. Det är en dygd.

"Har du inte någon vind så är det bara att börja ro utav helvete om du vill komma någonstans"




Kommentarer
Postat av: terese

Kul att du tycker han ser fin ut. ja han är inte så stark än så det minsta lilla jag tar i honom innan hindret så byter han, så där har vi att jobba på=)

2008-06-26 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback