28.06.2008 Mål är drömmar med deadlines.

Sitter på jobbet och har avverkat 6 timmar och har 8 timmar kvar.
Igårkväll slog det mig. Jag vill springa Stockholm marathon. Varför inte? Klart jag ska. Började först fundera på nästa år. Men det ligger så pass dåligt till och eftersom jag kommer vara ute och vandra nästan 1mån i vår så går så pass mkt träning till spillo. Realistiskt är det taskigt mot mig själv. Så Stockholm marathon 2010. Thats a deal. Blir Stockholm halvmarathon nästa år. Det känns däremot lite mer realistiskt.
Imorgon tar jag första steget mot nya mål. Och det görs med ett härligt intervallpass.

Om du inte vet vart du är på väg. Hur kan du förvänta dig komma dit?


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är bäng! ;)

Postat av: Joel

Jag har en kollega som lobbar för att jag ska ställa upp i Stockholm Marathon, så det är väl inte omöjligt att vi ses på Stockholms gator 2010 ;)

2008-06-29 @ 12:37:54
URL: http://joljon.blogg.se/
Postat av: Linda

@Joel, förbered dig på att bli omsprungen ;-)

2008-06-30 @ 06:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback