30.06.2008 Varje dag du inte tränar, tränar någon annan för att bli bättre än dig..

30min styrka för bålstabilitet, mage och rygg klämde jag in innan mitt 60min långa spinningpass. Inte samma instuktör som förra gången utan en afrikansk tjej med ett driv utan dess like. Hon jagade på oss med både piska och moroten och fick mig bokstavlingen att trampa skiten ur mig. Riktigt härligt och efter passet tog jag en snabb powerwalk hem med en omväg runt långbro. Vilket väder. Kvällssol och vindstilla. Ibland behöver man inte mer för att det ska kännas så där bra. Att man får den där varma känslan av lugn och ro.

Nu är det inte långt kvar tills det blir en liten tripp till Härnösand. Nästa vecka för att vara exakt. Jag och Jess drar på en riktig långhelg. Ska bli hur skönt som helst och jag ska bara stressa ner och slå följe med den norrlänska vardagslunken.


Min gemytliga lilla hemort..


 


Kommentarer
Postat av: Christoffer (oobum)

Bra sagt där. Men jag kör på:



"Jag hatar min kropp, den dagen du är nöjd. Då har du förlorat"



-Dr. Cox.

2008-06-30 @ 22:26:38
Postat av: Madde

Ser härligt ut....

Postat av: Annso

Har du hittat klänning??? damn, I hate this! jag är ingen shoppingmänniska... =/ men jag gör ett nytt försök imorgon!

Hälsa Härnta från mig =)

2008-06-30 @ 23:48:08
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback