03-03-2008 R.I.P jävla Coopsko...

Tänkte att eftersom jag inte tränade idag så tar jag en nett liten promenad runt markerna istället. Sagt och gjort. 3,66km senare vill jag mest avlida, eller mina fötter vill avlida. Jävla skohelvete säger jag bara.
Storyn börjar för 4 år sen när Jess och jag åker till coop för att handla prisvärda gympaskor att ha i stallet. Jag menar vem kan säga nej till 49kr?
Just nu känns det som ett av mitt livs misstag. Med en blåsa stor som ett plektrum sitter jag nu här och funderar på hur fan det ska gå imorgon när jag tänkte spurta på löpbandet. Illa. Mycket Illa.
Och att jag ens har kvar skorna. Det är ett hål rakt igenom hela sulan på båda hälarna. Hur dum får man bli.

Så nu ligger mina gamla vänner i sopåsen och väntar på sin resa ner i helvetesgapet (Sopnedkastet).

Rest in Peace jävla Coopskor...

image8

Kommentarer
Postat av: Madde

Sopa....du borde gjort dig av med skorna för länge sen....

2008-03-03 @ 19:45:24
Postat av: Frida

Hahaha!

2008-03-03 @ 21:56:56
Postat av: Annso

hahaha lovely darling!

Postat av: saran

i feel you! det är jobbigt med blåsor och det är jobbigt att slänga saker. typ så..

2008-03-04 @ 13:24:43
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se
Postat av: terese

hmmm.. känner igen det där. jag skulle också snåla och köpa billiga dojor att typ promenera i, ha i stalleyt osv.. samma sak.. sprnag en runda i lördags... två feta blåsor på hälara.. en veckas pina för 45 min jogging... det suger.

2008-03-04 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback