04-03-2008 Ett problem löst..

Idag blev det träning. men inte som jag hade ränkat med. Lite öm i fötterna efter gårdagen och utan batteri i mp3spelaren insåg jag ganska snabbt att någon spurt på löpbandet var det inte tal om idag. Sprang 15min som uppvärmning och sen blev det ett multigympass. Lite lagom skönt att få köra slut på musklerna.

På tal om fötter så svängde jag in på Hi Sport outlet i Kungens kurva när jag var och handlade och där fans helt fantastiska priser på helt grymma märkessaker.

Kolla här bara!

löplabbet kostar dessa skor 1200kr. och jag köpte föregående modell som kom i november för 500kr!

image9

Nu ska jag bara gå in dom lite innan det blir premiärtur på lördag.

Idag blev det också klart att det blir plåtning av Mando Diao på tosdag på Cirkus. Kul kul.


Kommentarer
Postat av: UriahHeep

Det är viktigt som fan med bra skor. Ska jag våga mig med nångång och stå öga mot öga med en häst?

Postat av: saran

hurtbulle! jag vill också orka träna.. men det gör jag inte. så jävla jobbigt! och vansinnigt tråkigt när man gör det själv.

2008-03-05 @ 12:39:43
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback