12.03.2008 Moderat-jogga..

Eller Yoga som det heter. Började med att jag kom iväg lite sent och tänkte ta en genväg över gräsmattan utanför huset. Men eftersom det regnade ganska friskt var det en otoligt dum ide då jag föll pladask ner i skiten. Sprang in och bytte om och sen iväg. När jag kom fram såg jag att jag tagit fel tröja. hade tagit samma som jag använt när jag målade lägenheten. Lyckat.
Vi var väl 10st och det gick först och främst ut på att andas rätt och hitta kraften från sitt Shakra. Jag låg och tänkte på bandet med samma namn den första kvarten. Det var rätt skönt och man lyckades stressa ner och stänga av ganska bra. Fokusera på saker som är lite viktigare i livet. Det första jag kom fram till var att jag skulle skicka påskort till min familj. Så blir det. Men nu mår jag lite dåligt och ska sova. Snart gryr en ny dag.

Ta hand om er där ute.

Kommentarer
Postat av: Annso

haha ja det kan man ju undra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback