12.03.2008 När man talar om trollen..

Igårkväll satt jag i luren med Annso och vi snackade bland annat om schizade sömnbesvär. Bara för det har jag fan inte sovit allt inatt. Fast det beror mer på Lillmys som skulle ligga och gosa mig i ansiktet hela tiden så jag inte kunde andas. Sak samma. Huvudvärk och hemma från jobbet blev medicinen och nu känner jag mig utvilad. Låg uppe igårkväll och tittade på Discoverys "Everest på liv och död" och satan va mäktigt. Man började liksom känna en dragning till dom där 8 848 meterna över havet. On top of the world är väl ganska bokstavligt. Vem vet. om 10år kanske man ger sig på ett försök. Ett första mål är iallafall att få åka dit och betrakta berget på håll.

image23

Idag ska jag mest ägna mig åt att städa, handla och tvätta. Får bli en stillsam dag då jag mår lite risigt.

Dagens lunch föresten. En härlig sallad med majs, rödlök, tomat, gurka och fetaost. Till det en köttfärsburgare. Mumma.

image24

Kommentarer
Postat av: Sandra

In a box off course ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback