19.03.2008 - Long time no see..

Har varken orkat eller kunnat uppdatera på ett tag. När jag väl känt mig motiverad har jag inte ens kunnat logga in.
Har mått lite risigt. illamående, yr osv. Men igårkväll kändes det ok och två spyor senare mår jag riktigt bra.
Snabb sumering:
Helgen var soft. I lördags var det löpträning med Jess och sen jobb en sväng.  Söndagen tog jag en lång promenad i det fina vädret. Och visst var det tur att man hann njuta för nu är snöhelvetet ett faktum igen.

Imorse när jag vaknade var det inte en enda del av min kropp som ville gå upp. Helvete vad det tog emot. Snublade runt över kläder,katter,mattor, stolar tills jag av ren trötthet vurpade på golvet. Efter att ha samlat mig några minuter gick det dock lättare. Idag var som tur var t-banan igång så jag slapp komma nästan 30min sent.

Igår kollade vi upp flyg från Köpenhamn också. Blir billigare så. Så nu är planen: Tåg till GBG.(Härja på liseberg på dagen) Sen bil till oslo, bil från oslo till Köpenhamn och sen flyga hem. Kommer nog bli en rolig tripp.

Dagens tips:
www.blondinbella.se och www.schulmangruppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback