22.03.2008 Andra avenyn..

Då sitter man på jobbet då. är ganska trött redan faktsikt. Innan jag åkte tog jag en spastund i duschen. Hårinpackning, ansiktsmask, kroppspeeling. Underbart! Synd bara att man hade en katt som stod utanför badrumsdörren och var skitförbannad över att han inte fick vara med.
Tur att det är lungt på jobbet idag. Dom flesta är väl ute och super. Jag själv har blivit en jävla torris. Men vänta bara. Jag lär ta igen det tids nog.

Kvällen tillbringas som sagt på jobbet. har några avsnitt av andra avenyn kvar att se innan jag ska ta itu med Sjöräddnings-avsnittet från denna vecka som jag inte sett. och därefter ramlar jag in i filmernas värld.

Har föresten fått grymma tips angående löpträningen. Nästa vecka är det bara att tuta och köra. Ska bli spännande att se vad det kan ge.

Tjipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback