24.03.2008 ...

Sådär ja. Så var man på jobbet igen. Tänkte först ta t-banan men sen kom jag på att det är ju röd dag, vilket betyder varken trängselskatt eller P-avgift så det fick bli biilen. Att stå i -10grader och skrapa rutor med en skrapa som är minst lika gammal som bilen kan få mej på så in i helvete kasst humör. Att sen vindrutetorkarna hade frustit fast gjorde ju inte saken bättre.

Idag börjar vi det nya Beach 2008 programet. Och det börjar ju skitbra med att jag slutar kl 15 och Forsgrenska stänger kl 16.
Får bli en sväng till Eriksdalsbadet istället. Det mest värdelösa med det stället är att det saknas fläktar ovanför löpbanden. Det gör att kroppen ganska snabbt börjar skrika att den inte vill bada i mer svett.
Saksamma. man får göra det bästa av situationen.

Missade att plocka med minneskortet till kameran idag så får komplettera med mina vackra bilder senare ikväll.

Härnäst: Lunch!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du fick ju en såå tjusig isskrapa av mig ju....har du supit bort den..?

Postat av: Linda

Den åkte på skroten med gamla bilen...

2008-03-24 @ 17:47:39
URL: http://ars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback