25.03.2008 Jag pallar inte..

Är det något jag hatar med mitt jobb så är det någ några av mina IQ-kungsmåsar till arbetskollegor. Vilka jävla nötter. Jag pallar inte med dom. Jag orkar heller inte med alla idioter dom faktsikt ringer hit. Samhällets bottenskrap nr 1. 
Och om inte den här datorn hade varit så jävla seg hade jag inte behövt bli så extremt lack hela tiden. Ja jag har problem med mina humörsvängningar.

Sitter och försöker hitta något billigt, centralt hotell i Götet. Jag vill ju bo på lyxhotell. Surt. Mycket surt. Hatar små budget-äckliga hotell. Jag skulle nästan kunna lägga mig på golvet och skrika och gråta just nu. Jag saknar allt det "där".
Sitter och drömmer mig tillbaka om hotellet vi bodde på i Bryssel. Crowne Plaza hette det.
Och det var den bästa helgen i mitt liv. Slår till och med Robin Hood och Firefesthelgen.

image48image49
image50image51



Now that you turn
on your way to be free
Baby, stars are fallin' down
now that you're gone
You mean the whole world to me
Baby, there's nothing left to say


Kommentarer
Postat av: Lina

Try Hotell Gothia Towers

2008-03-25 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback