25.05.2008 Snart semester..

..från den här sjukt jobbiga träningen. Tror det kommer göra mig gott faktsikt. Åka iväg på festival en vecka och släppa allt vad matvete, blomkål och intervaller heter.
Idag blev det iaf en liten lätt löprunda på 7,7km. Det var otoligt varmt ute och hade det inte varit motmind nästan hela vägen så hade det kunna vara fantastiskt. Dock kroknar jag ganska snyggt av att inte få något vatten. Måste skaffa mig ett vätskebälte. Men det tar vi tag i efter SRF.
Midnattsloppet klapp klapp klapp!
Har även hunnit med att jobba idag och om 10,5 timmar sitter man där igen. Snart dags att sova.

Sova, jobba, äta, träna, sova. Om och om igen...

Har lite dålig fantasi när det gäller bilder här.. Men när är bild på mig i bilen på väg från Göteborg till Oslo. Bakis och skakis.

image103


Kommentarer
Postat av: terese

Fasen vad du ser slimmad ut =D

2008-05-25 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback