01.11.2008 Dagar utan innehåll.

Gårdagen var en sån dag. Jag satt hemma intryckt i min lägenhet hela dagen. Jag orkade inte ens byta omn från sovkläderna utan myste omkring lite lagom lättklädd, ätandes russin och klappandes katter. En kvalitativ vilodag med andra ord. Ska man vila kan man lika gärna göra det till 100%. Och ute regnade det såklart.

Imorse var det tänkt att jag skulle upp i ottan för att köra igenom vinterutmaningen. Så blev det inte. Så nu får jag ta tag i milen ikväll istället. Jag hoppas jag har mörkat tillräckligt för att lyckas persa. Det återstår att se.
Morgonens vilopuls var 45bpm. Det bådar bra. Några frågor på det?

Tänkte väl det. Då återgår jag till jobbet en stund och laddar vidare. Ikväll, ikväll. Då skriver vi idrottshistoria, jag och mina asics nimbus 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback