18.11.2008 I Intervallernas våld..

Maffe i söndags ala 15,2km runt djurgården med Jossan. Nästan lite väl lågpuls då jag snittade 150 i puls med en topp på 156 som är min övre gräns.. Men vädret var inte det roligaste. Nån minusgrad och snålblåst som sen blev någon sorts halvstorm.

Men idag skulle det pressas lite. Nu blev det visserligen inte så jobbigt som det borde ha blivit. Men man lär sig med tiden och jag inser att kan dra upp tempot till 04:30 genom några fler intervaller nåsta gång. Men jag var säker på att jag skulle krokna så det blev better safe than sorry.



Föresten så blir jag nästan lite less på mig själv. Hur svårt ska det vara att gå ner 8kg. Vågen visade 67.8kg igen nu i går. Tröttsamt. Men grekmat är ju så fruktansvärt gott :-)


Kommentarer
Postat av: jossan

jäklar tjejen, jag är impad av dina tusingar!!! Starkt jobbat att köra så många i så högt tempo!

Postat av: helena

Bra jobbat Linda!!! Du är ju urstark! Och grekmat är fantastiskt gott ;)

2008-11-19 @ 07:07:22
Postat av: Fredrika

Men! Varför har jag missat DIN blogg?!? Ändring härmed basta :-)

2008-11-19 @ 10:21:21
URL: http://gullfot.blogspot.com
Postat av: Linda

Jossan, Tackar. Det tar sig det tar sig :-)



Helena, Haha vad går upp mot en välgrillad souvlaki.



Gullfot, Välkommen :-)

2008-11-20 @ 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback