29.11.2008 Så var en löpmånad åter till ända..

Månadens sista löprunda blev en lullull runt kvarteret. Efter 10h på jobbet fanns det bara det altenativet kvar. Den här månaden har det hänt något historiskt kan jag säga. Statistiken ljuger inte. Trots Maffepassen på runt 7:00/km så snittar jag för första månaden (i mitt liv dessutom) på under 6:00min tempo. Närmare bestämt på 5:57. Alla segrar är bra segrar och med en total sträcka på 179,2 km i november är jag mycket mycket nöjd.

November kan alltså summeras som en grym månad. PB på milen ,5km och många aha-upplevelser i bagaget. Det tänkte jag fira med att... *trumvirvel* dra till Gran Canaria med
Jossan på onsdag. Lite sol och bad nu när vädret suger som hårdast är ju aldrig fel. Och massor med löpning. Inte att förglömma.
Men först ska det längtas lite till tisdag. För nu är det faktsikt 2 veckor sen jag tränade med underbara IF Linnea. Och jag saknar er hela högen. Bara så ni vet..




Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vilka tider! Du är grymt duktig! November ska du verkligen, verkligen vara nöjd med. Och hurra för Gran Canaria!

Postat av: MarathonMia

Härligt bruden! Du slog mitt kilometerantal denna månad! Ha det skoj på Kanarieholmarna! Jag missar träningen imorgon :-(

2008-12-01 @ 09:37:51
URL: http://marathonmia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback