14.10.2008 I skymundan.

Har inte direkt känt mig motiverad till att blogga den senaste tiden. Har väl heller inte haft något att blogga om. Helgen blev lugn. Tog ett ynkligt litet pass i söndagsmorse men annars har jag bara tittat på film och ätit grekmat. Klättring igår men hade någon skum smärta i högerknät vid vridmoment. Cykling intervaller 3mil och då kändes ingenting,
Igår gjorde jag också slag i sak och anmälde mig till
Göteborgsvarvet. Blev lite motiverad utav Jossan som också blir min resekamrat och lillhitler med blåslampan.
Det är alltid bra att ha mål med sin träning. Annars blir det lätt att man stagnerar. Just nu är jag dock mest i drömmarnas värld. Jag vill bort från vardagen. Verkligen bara bort.


187 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jag trodde det var DU som var minihitler minsan :)

Vi får väl helt enkelt turas om med blåslampan!

Postat av: Joel

Dåså, låt oss drömma oss bort till en värld bortom detta gråa töcken! ;)

2008-10-14 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback