07.09.2008 Griller i skallen..

Igår efter jobbet blev det lite ändrade planer. Min klätterkompis fick förhinder så jag drog dit själv. Bouldering och lite traversering blev grejen. Det var väl jag och 5st andra där. Väldigt lungt och skönt med andra ord. Tog sedan och promerade dom 5 kilometrarna hem, tog en fika och sen däckade i sängen med min bok. Imorse tänkte jag ge mig ut på en tur inlines men efter nattens regnväder var gatorna för blöta för att det skulle vara lönsamt. Tog istället en lugn, lång frukost innan det var dags att dra iväg till jobbet.
Idag är trots allt en väldigt soft dag här. Det händer inte speciellt mycket och det är rätt shyssta medarbetare som jobbar. Sitter och surfar omkring på google och får då upp en bild på Matterhorn. Helt plötsligt får jag ett nerväst pirr i magen. Joel har onekligen smittat mig med Matterhorn-mani.

Som sagt den som lever får se. The sky is the limit.


Kommentarer
Postat av: Joel

Muahaha!!! Mina ondskefulla planer på att lura ned dig i alpinist-träsket håller på att gå i lås ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback