13.08.2008 En dag i vilans tecken..

Igår klättrades det igen. Jag känner att jag blir starkare och segare för varje vila (!!!) mellan gångerna. Gav mig inte på leden jag nästa klarat då jag vill vara 100% säker på att sätta den nästa gång jag ger mig på den. Nu får det vara slut på meserierna. Klättrade också upp en bit på Bänkes projekt och insåg att jag faktsikt kunde ha klarat den om det inte varit för en förvirring där jag trodde jag skulle ner för det skulle hållas kurser. Det tog för mycket på krafterna att hänga och vänta. Men nästa gång då jäklar.
Blev också 10km löpning igår och det sitter ju aldrig fel. Lite schizat pass bara då jag ena sekunden kände mig hur stark som helst för att nästa sekund känna mig mer som en zombie. Lite bök och stök med snuvan gjorde att det blev lågtempolöpning men det är inte helt fel det heller. Stel i benen var jag också.
På tal om löpning så ska jag på tisdag köra mitt första riktiga träningspass med IF Linnea. Och det tack vare Josefin. Är faktsikt lite nervös över vad som komma skall. Jag är ju inte riktigt i lag med intervaller, backträningar osv än. Men jag behöver verkligen lite motivation, pepp och feedback. Nu är det fun fast or die trying som gäller. Jag börjar verkligen sakna lite träningsvänner med ambitioner.
Idag är det vila som gäller i allafall. Sitter på jobbet fram till 19 och sen blir det hem för lite kvalitetsmys med katterna framför tvn. Behövligt men ack så tråkigt. Inte att mysa med katterna alltså utan att vila.



Föresten. Det tråkigaste med att blogga är helt klart att korrekturläsa. Därför blir det inte mycketn av den varan för mig, men håll tillgodo.

Kommentarer
Postat av: sänke

träningsvänner utan ambitioner.



Du vill ju nästan alltid ut å springa ensam.

2008-09-16 @ 18:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback