04.01.2009 Nu drar jag på autopiloten..

Nu drar jag på autopiloten ett slag. Vintern är inte riktigt min träningstid när det kommer till kritan. Kroppen vill springa men skallen hänger inte med. Jag kan inte låta bli att annat än längta tillbaka till Amadores, eller längta framåt - mot våren.
Våren ja. Mycket på G. Start med Skövde 6h i Mars. Sen blir det Nepal i April,Maj. hem och vända för att åka till Göteborg och springa varvet. Hem och sista-sekunden-ladda inför Stockholm marathon och jogga vårruset med Jess. Första året på 7år jag inte kommer åka till Sweden rock festival utan troligen åka till Polen istället för att kolla häst. Det var min vår det. Jag är övertygad om att den kommer bli kanon. Tänker dessutom (givetvis i smyg) försona mig en smula med Maffe. Men bara ibland. Och sällan. ..
Inatt drömde jag att jag var iväg och åkte skidor. Utförs givetvis. Det var ju år och dar sen. Hoppas kylan håller i sig här så man kan ta sig en tur i Flottsbro.


Kommentarer
Postat av: Annso

Titta på häst? till dig??

2009-01-04 @ 10:12:54
Postat av: Linda

2009-01-04 @ 13:36:19
Postat av: Linda

till mig, till mig, till mig :)

2009-01-04 @ 13:36:54
Postat av: Annso

WIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!=D=D=D

Postat av: terese

dags att starta upp hästeriet igen då =D

2009-01-05 @ 08:50:14
Postat av: Madde

Jaa..eller hur...du/ ni ska ju visst på srf!!!

2009-01-06 @ 23:28:41
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: bänke

och flottbro blev det! Och som du åkte!

2009-01-08 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback